André Greipel naplójából (2010. január 22.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. január 22., péntek

André Greipel naplójából (2010. január 22.)

André Greipel a harmadik szakaszgyőzelemről




"....mit mondjak? Harmadik győzelem a szezonban.... hihetetlen...

A rajt előtt nem sokkal vettem észre, hogy a karbon talpbetétem eltörött. Le kellett cserélnem egy újra, amely még nem volt bejáratva. Ez már az első kilométereken pokolian fájt.

Akkor aztán hátramaradtam az autóhoz, és megérdeklődtem, nincs-e kéznél egy egyszerű tornacipő talpbetéte. Szerencsére, a csapatfőnökünk, Bob Stapleton tornacipőt visel, és vonakodás nélkül odaadta nekem a talpbetéteit, hogy aztán fájdalom nélkül mehessek tovább. Kösz, Bob!

De most vissza a versenyhez. A kezdetén egy olyan hatfős csoport lépett meg, melynek három tagja is veszélyes lehet az összetett élmezőnyére

Grabschi (Bert Grabsch), a mi "masinánk" EGYEDÜL gondoskodott aztán róla, hogy a különbség ne menjen három perc fölé.

[...]

A célig már senkit nem engedtünk előre. A célegyenesben a HTC-Colunbia sprintvonat ismét tökéletesen zakatolt, és újra legyőzhetetlennek bizonyult.

Holnap döntő momentum lesz a Willunga Hill megmászása. Mi továbbra is motiváltak vagyunk, és mindent meg fogunk tenni azért, hogy a mezt megtartsuk.
Ciao,

André"

(forrás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad